joi, 17 iunie 2010

Am ales sa imi fac un tatuaj care sa ma reprezinte

Cand m-am hotarat sa imi fac primul tatuaj eram convins ca acesta va desemna un alt Eu corporal...am mizat pe ideea diversitatii si originalitatii considerand ca acesta este unicul scop al picturilor corporale: originalitatea, teribilismul, epatarea... Dupa un timp am realizat ca un tatuaj nu inseamna doar "altceva"- o "altfel" de emblema sau caracteristica a mea. Acel tatuaj nu era si nu este ceva strain de corpul meu, postat acolo doar pentru a atrage privirile curiosilor de pe strada sau pentru a soca... tatuajul este o parte din mine... este o descriere a cine sunt eu si a ceea ce simt... tatuajele... picturile corpului, cum imi place sa le numesc, sunt segmente din ceea ce gandim sau simtim despre noi sau despre altii...pe care le exteriorizam, materializandu-le intr-o forma plastica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu